LIVET OCH LITE TILL

torsdag 21 augusti 2008

.skynda fynda!

Jag kan inte hålla mig! Jag måste få dela med mig av detta fynd jag gjorde på E-kontakt. Killen är 37 och kommer från en norrländsk liten kommun. Bilda kö! Så, så, inte trängas.

"Det bästa med att dejta på nätet är: att de kul me nytt folk ......................................sen tycker ja de lika kul å va ute å parta som att va ute i skog å mark å få grilla å ha kul, , , på vinter går de ju åka skoter å på sommarn får man använda benen, , sen åka på konsert e inte så dumt heller, jag skaaaa på iron maiden när dom kommer nästa gång, , hihi, , "

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade han varit 17 hade jag förstått.... men det stod visst 37(!) Undra om han fått många napp?

Pseudonaja sa...

Iron Maiden brukar sällan nämnas tillsammans med ett "hi hi" i samma mening, och speciellt inte av 37-åriga män.

Tommy sa...

Jag är skeptisk..

Anar en släng av den ironiska skeden.

Comvidare sa...

Jag är såklart ironisk, det är ju min paradgren, men dessvärre är inte han det.