LIVET OCH LITE TILL

torsdag 13 september 2007

.det löste sig ypperligt

På fömiddagen tittade S förbi mitt kontor på väg upp till sitt kontor en våning upp. Det var ett tag sen vi hade chansen att prata, trots att vi är "grannar". Så jag frågade henne om hon ville följa med på en promenad på lunchen. Smart Comvidare. Nu kom du inte undan.

På eftermiddagen kom O förbi på väg hem från skolan. Sist vi umgicks ordenligt var i juni, trots att vi nästan är grannar. Så jag frågade henne om hon ville gå en promenad på kvällen. Smart Comvidare. Nu kom du inte undan.

3 kommentarer:

Pseudonaja sa...

Det går inte att komma förbi att man mår mycket bättre om man rör på sig. Det gäller bara att komma på en bättre anledning att göra det än anledningarna att inte göra det...

Tesa sa...

Amen till det.
Jag tycker du var skitsmart Jessica! Den ska jag också börja med. Synd bara att jag har så tråkiga kollegor som tycker "att det är skönt att sitta och bara ta det lugnt en stund".

Tesa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.