LIVET OCH LITE TILL

torsdag 6 september 2007

.det där med att vara osynlig

Jag har ingen som helst koll på vilka som läser min blogg. Mamma vet jag läser min blogg för hon antyder en massa saker. Varför jag vill dansa till exempel. Nu är adressen utlämnad till personer som känner mig genom mitt jobb också. Där rök min proffsiga image. Eller ialla fall den jag försökt upprätthålla. Lika bra att erkänna en massa saker på en gång. Förekomma läsaren.

Jag fiser när jag sitter i bilen.
Jag bloggar och chattar på arbetstid.
Jag har hånglat med tjejer.
Jag känner en ohälsosam dragning till en gift man.
Jag flirtar med en 10 år yngre man.
Jag köper kläder till mig när jag borde köpa till dottern.
Jag smörar för att åtnjuta fördelar.

6 kommentarer:

Tesa sa...

Ha ha ha! Du vet att det finns statistikräknare där du även ser IP-nummer? Dags att lägga in en sån kanske, så kan du åtminstone checka av hur många besök du får av arbetskompisarna! ;)

Comvidare sa...

Vad finns det för statistik jag kan kolla nu då? Antal besökare? Vad?

Tesa sa...

Precis! Och där kan du dessutom se folks ip-nummer (i vissa fall blockar webläsaren men dock inte alla statistikgrejer).

Susnet har bl a. http://susnet.se/tjanster
Och så har du statcounter: http://www.statcounter.com
Lägg in båda så är du hyffsat säkrad. De visar lite olika info nämligen.

Anonym sa...

varför begränsa sig till bilen? :-)

Comvidare sa...

Tack Tesa! Du är min klippa när det gäller det där som har med dom där apparaterna att göra du vet....

Anonym! Det är väl ingen sport att fisa när man är ute. Den riktiga utmaningen är i en instängd miljö. Utan möjlighet att akut avvika från eländet!

Anonym sa...

hissar? hissar är ju inte att förglömma...