LIVET OCH LITE TILL

måndag 26 november 2007

.förbjuden frukt?!

Det finns ingen logisk förklaring. Jag finner mig bara vara otroligt dragen till en viss person. Han är gift. Betydligt äldre än mig. Har till och med mage. Ingen logisk förklaring som sagt. Men han är grymt attraktiv i mina ögon. Och jag ser i hans blick att jag har motsatt effekt på honom.

Min vanliga otur. Kärlek är tydligen till för andra. Suck. Han får nog förbli en vanligt förekommande fantasi. Förbjuden frukt skall inte plockas.

Förresten. Ska man verkligen ge upp så lätt? Vad är det som säger att upptagna män är förbjudna? Lite konkurrens har väl aldrig skadat...... eller?

2 kommentarer:

Pseudonaja sa...

Gifta män kan också behöva bekräftelse. Se dock upp, det är inte otroligt att han i första han söker just lite bekräftelse. Han kanske ser något i dig som han inte får hemma. Därmed inte sagt att han är beredd att lämna sin fru... ;-)

Anonym sa...

Varf�r ge upp? Kanske han ocks� s�ker k�rleken som s� ofta bara visar sig en kort stund i ens liv !
En timme �r en timme, och ett liv �r f�rvisso bara ett liv.