LIVET OCH LITE TILL

tisdag 13 november 2007

.bloggande för bloggandets skull!

Tack för era synpunkter!

Jag började nog blogga för min egen skull. Men jag har hela tiden läsaren i bakhuvudet. Det är bra. Det sätter press på mig att verkligen fundera ut vad det är jag vill säga. Inte bara babbla.

Det här är mitt liv och det går både upp och ner. Men läser nån det jag skriver och förstår, då är jag nöjd. Läser någon mina rader och börjar fundera, då är jag nöjd. Läser nån mina ord och känner igen sig, då är jag nöjd.

Jag tror inte att mina tankar är så hemsk mycket annolunda andra singelmammors.

Jag tror inte min rädsla är så olik min grannes.

Jag tror inte min lycka skiljer sig från din.

1 kommentar:

Anonym sa...

det e bra att tänka så. visst, man är ju som en liten tidning och måste väl alltid tänka på vad läsarna vill ha mer av, vad som är populärt att skriva om och vad som går rakt i stöpet, men samtidigt så skriver man ju bara för skrivandets skull, inga förväntningar, ingen press. tjohej!