LIVET OCH LITE TILL

lördag 17 juli 2010

.uppmärksamhetstorsk

Mammas lilla solstråle är kidnappad. Ringde nyss och läste mellan raderna att jag inte alls behövde skynda mig tillbaka. Och liten ville inte ens prata med mig.


Mormor passar tydligen på. I frånvaro av mamma så är mormor världsklass. Och uppmärksamheten från pepparkakskinderna kan man bli hög på.

Så jag kan inte klandra henne.

Åker ner på stan och fikar med ett par bröst istället.

(ja, vännens gravidbröst är så stora att de behöver ett eget landskap)


2 kommentarer:

Cecilia N sa...

Lagomt hemkommen (Nej, alla andra, det är inte jag som är gravid) visade dottern en video som ja gbara inte kan undanhålla dig.

http://www.egoinas.devote.se/blogs/5217487/jag-visar-hur-jag-sminkar-mig.htm

Anonym sa...

amazing cheesecake! Och det är jag som har magen - med tillhörande gigantiska marackas. Betagen av min egen klyfta kan jag bara konstatera att det ska bli schysst när magen är mindre än de landskapskrävande... ;-)