LIVET OCH LITE TILL

onsdag 9 juni 2010

.smaken är som baken

Jag får mail med jämna mellanrum från man som för länge sedan passerat gränsen för intressant. Han refererar till mig som fröken. Och skriver "ni" istället för "du", fast inte särskilt konsekvent så jag blir bara förvirrad.


Så kom ett till svårtolkat meddelande. Flirtade han?

Det är inte min avsikt att bjuda er på någon dejt.

Nähä, tydligen inte. Men förvirringen kvarstår. Vilka fler pratar han om i svaret? Det enda jag kan tänka mig är mina skinkhalvor, för enligt andra vakna ögon så "råkade" hans blick nagla sig fast vid dem sist vi sågs.

2 kommentarer:

Ebba G sa...

jamen antingen tar du honom på orden och blir kompis eller också skiter du väl i mailen???

L sa...

hmmm... nu förstår jag varför du kommenterade mitt ass-grab på dig idag... ;-)