LIVET OCH LITE TILL

fredag 4 juni 2010

.inte sluta förrän det är klart

Det kanske är tvångsmässigt så till den milda grad att jag måste behandlas. Men oavsett nivå så måste jag bara göra klart innan jag kan avsluta.


Idag var det badrummet så måste bli rent, innan jag fick äta middag. Jag kan säga att blodsockret inte var på topp när jag funderade på att slicka på tvålen för att få näring.

Men så var det gjort och jag fick sjunka ner i soffan med maten och vinet, och brödet som inte bröts.

Mitt badrum är numera en fröjd....så det är naturligtvis förbjudet att bajsa därinne. Så dyker vi upp hemma hos er och "bara ska låna toaletten" så är det nog bäst att ni slår på fläktarna efter att vi gått.

1 kommentar:

Ebba G sa...

*S* Men du. Man kan städa en gång om dagen. Så tar det inte så lång tid att man måste äta tvål.