LIVET OCH LITE TILL

måndag 7 juni 2010

.den sötaste bebisen av alla

Blicken jag får från E, när jag dyker ner i en barnvagn och låter näsan fånga all den där söta värmen, är vass. Och ögonen blir ännu mörkare om jag råkar säga något om hur bedårande barnet är.


För E finns det nämligen bara en vacker bebis och det är lillasystern. Och hon ger sig inte förrän jag bedyrat att jag visst tycker att lilla M är den finaste gullungen som finns. Just nu alltså. För om jag skulle glömma bort att påpeka att E ändå var ännu sötare som liten, så får jag inga fler kramar den veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men självklart är lillayster den gulligaste i världen! Kommer själv ihåg hur man inte kunde tänka sig att en eventuell lillebror skulle kunna tävla om vem som var sötast... Nu finns det inte en enda bebis som skulle kunna mäta sig med min underbart vackra lilla flicka...