LIVET OCH LITE TILL

torsdag 14 februari 2008

.starstruck

Spelar roll att det är en kändis, tänkte Comvidare och banade sig fram till föredragshållaren. Föredraget väckte bara en massa frågor, men gav inga svar.

-"jag hade en jobbig uppväxt...buhubuhu.....men jag har alltid haft drivkraften.....*ler stolt* ....skillnaden är att nu kan jag använda den till positiv framgång.....*spänner sig*

Ja, Paolo Roberto, men vad säger man till den trasiga tonåringen? Vad behöver han/hon höra för att bryta negativa självdestruktiva mönster? Innan det är försent. Innan han känner det kalla stålet från kniven i sin kropp.

Och där någonstans blev Comvidare bländad av kändisstatusen. Jäla sjiit asså. Kände hur kinderna brände. Pulsen ökade. Japp, nervositet. Fan. Den där diskussionen skulle jag gärna tagit. Om bara kroppen inte var så feg och bangade ur. Diskussionen tappade taggen, blev ett samtal. Fick en klapp på ryggen innan vi gick åt olika håll. Antar att jag roade honom. Nästa gång spänner han sig nog lite till. Han fick ju mer stjärnstatus av mig. Fan.

4 kommentarer:

Vardagslyx... sa...

Lessen.. jag är inte mer pretto än så här!!; WOW!! PAOLO ROBERTO!! Hur jäääla snygg som helst... klapp på ryggen!! Lyllo!!

Steina sa...

Men snälla nån, han går på toa som alla andra.

Vardagslyx... sa...

Så alla som går på toa är lika snygga? Då gratulerar jag... du är precis lika läcker som herrn i fråga!

Comvidare sa...

Tänk dig den lilla tighta rumpan... Jag sitter gärna på badkarskanten när han strosar runt i badrummet naken....

...bara han inte säger nåt!