LIVET OCH LITE TILL

söndag 24 februari 2008

.nu är det slut (hoppas jag)

Det bör rimligtvis vara sista gången jag betalar räkningarna med andan i halsen. Ska man inte som ensamstående mamma ha bättre ekonomi än att man lever på marginalerna? Månad för månad?

Jo, det ska man. Från och med sista mars. 30% bättre ungefär.

Det blir tre nya årskort på gymmet varje månad.

....eller....

En utlandsresa varje månad.

...eller.....

Sjukt mycket kläder från H&M varje månad.

....elller....

Några få plagg som måste handtvättas men med rätt märke.

....eller....

Ett kliv närmare en sommarstuga.

4 kommentarer:

Anonym sa...

...eller... presenter till alla dina vänner!

:-D :-D :-D

Steina sa...

Och förhoppningsvis inte fler timmar vid skrivbordet i stället för en rikare fritid!

Pseudonaja sa...

Grattis!
Pengar är inte automatisk lycka men en sak mindre att oroa sig för när man har dom. Unna dig något!!!

Comvidare sa...

Jag har nu bestämt mig vad jag ska unna mig själv. Fler luncher med vänner. Grattis Härnösand!