LIVET OCH LITE TILL

måndag 25 februari 2008

.nu känns det halvsju


Är så uttråkad att jag håller på att förgås. Har jag varit hemma i typ en timme nu? Jag behöver stimulans. När kommer det nån som jag kan kittla? När plockar nån upp mig för att vi ska sladda på bilprovningens parkering? När ska vi spela guitarr hero?


För att muntra upp mig så slänger jag ut en bild från bröllopet för en månad sedan. Uppmuntringen är de söta tjejerna. Själva brudparet får ni se en annan gång. Jag portionerar ut vackra männsikor lite i taget. Jag vet att många därute är svältfödda och bara den här bilden innehåller redan för många vackra människor.
Shine on you happy people!


2 kommentarer:

Micke sa...

Jo då, så söta så, alla flickorna. och är det inte? jo! en bäver i baren!?!?
Mer bilder!

Comvidare sa...

Bilder finns till vänster. Ledtråden heter "cecilia".